درباره وبلاگ

گاهی گمان میکنی که نمیشود گاهی نمی شود که نمی شود گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود گاهی گدای گدایی و بخت نیست گاهی تمام شهر گدای تو می شود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پنج ستاره و آدرس panjsetare.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 94105
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


زنـــدگی منـــهای غـم
Welcome To Meysam's Weblog
14 مهر 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

 

 

سلام دوستان گلم . میدونم که هیچکدوم از دوستایی که من دارمو اینجا سر میزنن ازدواج نکردن ولی دیدن این مطلب واقعا جالبه و برای کسایی هم که میخوان بعدا این سنت زیبا رو به جا بیارن خیلی مفیده.

تو این پست تعریف ازدواج رو از نگاه ضرب المثلهای کشورهای مختلف و  هنرمندان و دانشمندان بزرگ دنیا می بینید.امیدوارم خوشتون بیاد.و چون مطلب جالبیه حتما باید نظر بدین و بگین از کدوم یکی از ضرب المثلها بیشتر خوشتون اومد .

 

  ازدواج در ضرب المثلهای کشورهای مختلف دنیا

 

1- هنگام ازدواج بيشتر با گوش هايت مشورت كن تا با چشم هايت (ضرب المثل آلماني)



2- مردي كه به خاطر پول زن مي گيرد به نوكري مي رود( ضرب المثل فرانسوي)



3- لياقت داماد به قدرت بازوي اوست( ضرب المثل چيني)



4- زني سعادتمند است كه مطيع شوهر باشد‌( ضرب المثل يوناني)



5- زن عاقل با داماد بي پول خوب مي سازد. (ضرب المثل انگليسي
)

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


14 مهر 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

 

 

شاید تا حالا برای بیشتر شماها پیش اومده که موقع نماز خوندن  دلتون به نماز نباشه و به چیزای مختلفی فکر کنید .

این باعث میشه که در نماز زیاد شک کنیم و تا حدودی برای ما آزار دهنده ست ،به خاطر اینکه حس میکنیم اونجور که باید دل به نماز ندادیم . البته بیشتر مواقع این افکار مزاحم سر نماز ناخواسته به سراغمون میان .

حالا من نمیدونم اینو جای دیگه ای هم دیدین و شنیدین یا نه  ولی چون من تجربه کردمو همیشه جواب داده میخواستم بهتون بگم . اونم اینه که سر نماز  سعی کنید تا جایی که ممکنه به مهر نماز خیره باشید  به این سادگی ...

به امید قبول طاعات و عبادات شما  عزیزان

 

 

 

 



3 شهريور 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       
چند سوال ساده!!!!!!!!!
 
مردی در مسابقه اطلاعات عمومی شرکت کرده است و سعی دارد جایزه یک میلیون دلاری آن را ببرد. سوالات را بخوانید
1- جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟
الف- 116 سال
ب- 99 سال
ج- 100 سال
د-150 سال

او نمی تواند به سوال جواب بدهد


2-کلاه های پاناما در چه کشوری تولید می شوند؟
الف- برزیل
ب- شیلی
ج- پاناما
د- اکوادر

حالا او با خجالت از دانشجویان تماشاگر در خواست کمک میکند

 


3-روس ها در چه ماهی انقلاب اکتبر را جشن می گیرند؟

الف- ژانویه
ب- سپتامبر
ج- اکتبر
د- نوامبر

خوب! بقیه حضار باید به دادش برسند


4- اسم شاه جرج ششم چه بود؟
الف- ادر
ب- آلبرت
ج- جرج
د- مانوئل

این بار هم شرکت کننده درمانده تقاضای فرصت می کند


5-نام جزایر قناری در اقیانوس آرام از کدام حیوان گرفته شده است؟
الف-قناری
ب- کانگورو
ج- توله سگ
د- موش

در اینجاست که شرکت کننده بخت برگشته از ادامه مسابقه انصراف می دهد


 

جواب ها

اگر خیلی خودتان را گرفته اید که همه جواب ها را می دانید و به این بنده خدا کلی خندیده اید بهتر اول جواب ها رو مطالعه کنید

چند سوال ساده!!!!!!!!!

 


1- جنگ صد ساله در واقع 116 سال طول کشید 


2- کلاه پاناما در اکوادر تولید می شود 


3- انقلاب اکتبر در ماه نوامبر جشن گرفته می شود 


4- اسم شاه جرج آلبرت بوده که بعد از رسیدن به مقام پا دشاهی به جرج تغییر نام داد 


5- توله سگ اسم لاتین آن اینسولاریا کاناریا است که یعنی جزایر توله سگ

 

sms.mihanblog



2 تير 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

به گفته شبکه تلويزيوني فرانس 24 ، پايتخت آنگولا در واقع به شهر دبي آفريقايي تبديل شده است و برج هاي بلند و ساختمان هاي مرتفع ساخته مي شود و ديگر از آپارتمان هاي نوساز خبري نيست.

ایرنا: شبکه تلويزيوني فرانس 24 شنبه شب طي‌ گزارشي شهر لوآندا مرکز کشور آفريقايي آنگولا را گرانترين پايتخت جهان معرفي کرد.

اين شبکه خبري گفت: شايد اسامي بسياري از شهرهاي جهان را شنيده ايد که هزينه زندگي در آنجا به شدت بالا است ولي هزينه زندگي در لوآندا بسيار بالاتر است.

در پي برقراري آتش بس و پايان جنگ داخلي در کشور آفريقايي آنگولا در سال 2002 ميلادي،‌ ساختمان سازي در لوآندا پايتخت اين کشور به شدت رواج گرفت.

وضعيت جغرافيايي اين شهر به گونه اي است که تنها گنجايش سکونت 500 هزار تن را دارد در حاليکه اينک بيش از پنج ميليون تن در اين شهر زندگي مي کنند و همين مساله موجب شده که زندگي در آن براي خارجي هايي که به اين کشور سفر کرده و به کار و زندگي مشغولند به گونه اي پرهزينه شود که به گرانترين پايتخت جهان مبدل شود.

به گفته شبکه تلويزيوني فرانس 24 ، پايتخت آنگولا در واقع به شهر دبي آفريقايي تبديل شده است و برج هاي بلند و ساختمان هاي مرتفع ساخته مي شود و ديگر از آپارتمان هاي نوساز خبري نيست.

اين شبکه در بخش ديگري از گزارش افزود: مردم آنگولا مجبورند که براي گذران زندگي در شهرها و مناطق حومه ساکن شده و براي رسيدن به موقع سر کارهاي خود صبح خيلي زود از خواب بيدار شوند تا گرفتار راه بندان هاي وحشتناک لوآندا نشوند.

کشور آفريقايي آنگولا يکي از کشورهاي صادرکننده نفت است که بيش از 60 درصد توليد ناخالص داخلي خود را از طريق فروش نفت تامين مي کند و نفت مورد نياز خود را پس از اينکه در خارج از اين کشور به انواع فرآوردهاي نفتي تبديل شد وارد مي کند.

بنابراين گزارش، گراني در اين کشور تنها به مسکن اختصاص نمي يابد به عنوان مثال قيمت يک کيلو گوجه فرنگي 10 دلار است.




23 خرداد 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

بر اساس يك نظرسنجي از سوي سايت مردمان زيبا، مردم انگليس، زشت‌ترين در دنيا هستند.

 

در سايت مردمان زيبا آمده است كه كمتر از يكي از هشت مرد يا به عبارتي 12 درصد و كمتر از سه تا از 20 زن يا به عبارتي 15 درصد زنان انگليسي‌ زيبا هستند.

 

به اين دليل در گزارش آماري كه در سايت مردمان زيبا منتشر شده است، آمده كه ساكنان انگلستان جزو زشت‌ترين‌ها در دنيا هستند.

همچنين در اين سايت به اين موضوع اشاره شده است كه مردان سوئدي با داشتن 65 درصد آمار و زنان نروژي با 76 درصد جزو زيباترين‌ها در جهان محسوب مي‌شوند.

اين وب سايت كه در سال 2002 ميلادي در دانمارك راه‌اندازي شد، تاكنون تنها 295 هزار نفر از مردان و زنان انگليسي در آن ثبت‌نام كردند.

از طرفي كشورهاي سوئد، برزيل و نروژ جزو سه كشوري هستند كه بنا به اين وب سايت بيشترين افراد زيبا را دارند و آلمان و انگلستان جزو كشورهايي قرار دارند كه زشت‌ترين ساكنان را دارد.

ايسنا

 



23 خرداد 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

 

 

 

هوش سیاه:

 

سه نفر آمريکايي و سه نفر ايراني با همديگر براي شرکت در يک کنفرانس مي رفتند. در ايستگاه قطار سه آمريکايي هر کدام يک بليط خريدند، اما در کمال تعجب ديدند که ايراني ها سه نفرشان يک بليط خريده اند..... يکي از آمريکايي ها گفت: چطور است که شما سه نفري با يک بليط مسافرت مي کنيد؟ يکي از ايراني ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهيم .


همه سوار قطار شدند. آمريکايي ها روي صندلي هاي تعيين شده نشستند، اما ايراني ها سه نفري رفتند توي يک توالت و در را روي خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بليط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بليط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لاي در يک بليط آمد بيرون، مامور قطار آن بليط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمريکايي ها که اين را ديدند، به اين نتيجه رسيدند که چقدر ابتکار هوشمندانه اي بوده است .


بعد از کنفرانس آمريکايي ها تصميم گرفتند در بازگشت همان کار ايراني ها را انجام دهند تا از اين طريق مقداري پول هم براي خودشان پس انداز کنند. وقتي به ايستگاه رسيدند، سه نفر آمريکايي يک بليط خريدند، اما در کمال تعجب ديدند که آن سه ايراني هيچ بليطي نخريدند. يکي از آمريکايي ها پرسيد: چطور مي خواهيد بدون بليط سفر کنيد؟ يکي از ايراني ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.


سه آمريکايي و سه ايراني سوار قطار شدند، سه آمريکايي رفتند توي يک توالت و سه ايراني هم رفتند توي توالت بغلي آمريکايي ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار يکي از ايراني ها از توالت بيرون آمد و رفت جلوي توالت آمريکايي ها و گفت: بليط ، لطفا !!!



صفحه قبل 1 صفحه بعد